Translate

20 feb. 2017

Senaste Loppisfynd Lisa Larsson bland annat

I vintras (2016) Byggde jag en egen liten stringhylla med hjälp av Kompostgaller som jag sprayade svart och två plankor som jag hittade i garaget. Där har jag samlat några favoriter och fina loppisfynd.
Hittade två eskimåer av Lisa Larsson på Myrorna i Malmö, de fick följa med hem trots att det var nagg på den ena. söta!

Här har vi en liten blandning av loppisinköp genom åren. Tel-avgiftburken har hängt med i många år, en av de första köpen jag gjorde när jag blev loppisintresserad, 10kr kostade den då!
Sen en talkburk med talk i, så söt, den hittade jag i Nora.
Asken med "Pins" fanns på Erikshjälpen för en 10a

En guldig sparbössa som hängt med mig sen jag var lite, dop-present kanske? Måste fråga mamma,
Sen en söt burk jag samlar ekollon i

Bredvid min turkosa ananas hänger fina mobilskal, lite klumpiga att ha på men så roliga!

Julklapp från svärfar! En akvarell från Lars Norrman, den ska få ny ram snart...

Tre fina ugglor från Rörstrand som står och håller mig sällskap på skrivbordet.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar