Translate

25 maj 2014

Knabstrup kryddburkar

I helgen var jag och min man på romantisk get away weekend i Köpenhamn OCH så klart bokade jag in att gå på två loppisar idag på söndagen. Fyndade sex stycken jättefina kryddburkar från Knabstrup, har ju en liten samling redan. 25 danska kronor fick jag ge per styck. Väldigt bra pris tycker jag!

Sen fick jag också ett set med fem kaffekoppar, fat och assietter, de var väldigt fina och i fint skick. Sen det bästa av allt så var de gratis! Tjejen som hade dem höll på att packa ihop och ville bara bli av med dem. Så glad jag blev! Så rätt bra fyndhelg tycker jag.

Så här ser den fina kaffeservisen ut




Fina knabstrub kryddburkar



Senap

Bakpulver

Kanel

Peppar

Vitaminer

Lagerblad



Min samling hitintills

Väldigt fint skick!

Inuti





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar